Bel ons gerust
06 181 182 83
Klachtenprocedure
Wanneer u een klacht heeft dan vernemen wij dit graag.
Uw klacht ontvangen wij bij voorkeur per e-mail. U kunt hiervoor het contactformulier invullen of rechtstreeks contact opnemen via info@deduiventilgroningen.nl. Wij nemen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling en zullen uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren op de ontvangen klacht. Uiteraard zullen wij altijd proberen om u in ieder geval binnen 48 uur te bereiken. Onze medewerkers staan u altijd graag te woord en zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
Geschillenprocedure Stichting Thuiswinkel
Mocht u van mening zijn dat wij uw klacht niet naar tevredenheid oplossen dan kunt u een klacht sturen naar De Geschillencommissie van de Stichting Thuiswinkel Waarborg. Meer informatie vindt u op www.sgc.nl.
Ook kunt u terecht bij het Europese Online Geschillen platform (ODR). Meer informatie over dit platform vindt hier.
Als u een klacht voorlegt aan De Geschillencommissie of het Europese Online Geschillen platform dan moet u wel eerst een brief hebben gestuurd naar Briljant Trading en ons in de gelegenheid hebben gesteld om uw klacht op te lossen.
Postadres
U kunt uw brief, ter attentie van onze serviceafdeling, richten aan;
De Duiventil Groningen
Lamsoor 10
9738AL Groningen